недеља, 26. децембар 2010.

Oво је Србија – Ало!



Јутрос на столу поред неких намирница за ручак нашао и новина Ало! Нисам се баш претерано обрадовао, јер не могу да схватим пензионере (међу које спада и моја баба) који бацају по 15 динара дневно на ово што се, ни сам не знам зашто, зову новине.

Ипак, отворио сам да прелистам. Обично на насловној ових новина буду информације без којих заиста не могу да замислим свој живот – ко се ватао на Фарми, да ли Маријан Ристичевић бије жену, шта Екрем прича о сексу и ко се кад самозадовољавао.

Отварам прву страну и прво што боде очи је Бисер дана. Уочио сам појаву са именом Ненад Чанак. Морао сам да прочитам коју је дубокоумну мисао сад поделио са нама. Прича о томе да нас од недела у Вуковару неће опрати ни Дунав ни сава. Гледам га онако подгојеног и питам се докле овај човек може да лупа. Док се он возикао моторима неки су гинули на фронту. Они који су наређивали недела и зарађивали на њима сада су његове колеге. Покушавам да не мислим на господина који ни сам није вредан тога да се нервирам око њега и гледам која је најважнија вест. То је вест о томе да ће наш вољени председник да се од операције ноге опоравља у Хрватској! Ако, то је лепо, ионако не познаје добро историју па инсистира на новом помирењу са овим ''народом''. Али уз то наслов је да ће му друштво правити његова миљеница Северина! Прво, зар човека који треба да својим примером утиче на омладину није срамота да говори о томе како му је ова порнићарка ''миљеница''. Алооо, бре! Па таквој особи би требало забрањивати појављивање у Србији. Не зато што је из Хрватске, иако многи воле да чују тај ''разлог'' па да крену са тиме како сам ксенофоб. Не, већ зато што је Северина отворено подржавала све душмане србског народа. Давала је подршку Туђману за време рата, а оно што је најневероватније је то што пружа подршку и Шиптариа и жеи им да се изборе за своја људска права, јер су, забога, угрожени. Други разлог је тај што оваква особа даје деци лош пример. Не само због већ застарелог порнића, већ због самих наступакада пева у минићу. Овакве особе не треба да буду узор нашој деци, али како им то објаснити кад се председник јавно поноси тиме!

Следећи је текст о томе како је карта Србије без Косова приказана у Дневнику на РТС-у. Не сматрам да је то неки скандал или да су сд тиме признали Косово. Они индиректно (као и сви медији) признају незавсно Косово сваки пут када поменувши Тачија, уместо злочинац кажу премијер Косова.

Онда ме информишу да ће Дачић Нову годину чекати у Бразилу! Ако, нек му је срећан пут. Неко из провинције не може до Београда да оде једном годишње а он ће до Бразила да одигра неку Самбу...

Очи ми боде мали текст о томе како је просечна плата у Србији 34 444 динара. О благо нама! Па ми чак ни немамо појма да живимо у држави благостања! Хвала вам што нам својим платама поправљате просек! А шта би једна петочлана породица могла са једном просечном платом? И да ли баш свако има плату? И колика је незапосленост?

Бес ми прелази у сажаљење, а онда назад у бес. Читам вест о несрећним Настићима! Боже, колико је неправде на свету! Једноставно нестаје свака реч, сваки коментар на ово. И како им помоћи, како им пружити подршку! Ово је теже и од земљотреса. Кућа ти се сруши, направиш нову, скупи се, а шта ћеш кад ти одузму децу???

А онда креће оно најзанимљивије! Против Младена Обрадовића коначно је подигнута оптужница. Коначно су смислили за шта да га оптуже. Као у најцрњем добу диктатуре, хапсе унапред, измишљају, и на крају осуде...Младен је у притвору јер постоји опасноста да понови кривично дело (које!?) и постојање тешких околности под којима је дело извршено! Кажу да је ухапшен јер је орагнизовао насиље! За то може да добије казну од десет година затвора!!! Може ли нормалан човек да поверује у овако нешто! Како један човек може да организује хиљаде људи који желе да покажу да мањина не сме да влада већином. Благо њему кад може да организује и држи под својим утицајем толики народ! Али трагично је то што казна за то ''дело'' може да иде и преко десет година! Два дана да листате странице црне хронике наћићете десет примера за мање казне за убиства, силовања... А шта рећо о полицајцу који је секао ножем малолетног навијача Рада! Он је пуштен на слободу, неће да утиче на сведоке, и неће да опнови дело! А уз то, морате да га сажаљевате јер, забога, има тешке последице због тога што је секао дете! Па и ја би имао последице!

А онда се на сву причу о полицијској тортури надовезује певаљка Романа. Она нас обавештава како је дотакла дно живота, пакала целу ноћ у ћелији и то само зато што је мортус пијана возила кола (вероватно је у питању био Југо и возила 50 на сат... сиротиња, нема се!). И сад ми треба и њу да сажаљевамо! Прво, то ме одмах подсети на случај још једне стриптиз... овај, певаљке, Ане Николић која је после лумповања возила мртва пијана, трезнила се у затвору и ујутру пуштена кући! Искрено, баш ме брига за приватни живот ових сподоба, али како је могуће да оне две после трежњења иду кући, а неко за много мање прекршаје остаје месец дана у затвору! Ајде, нек ми дотична то објасни, уместо што оплакује своју судбину у новинама!

Оооо, па ја сам то стигао до ВИП стране! Мука ми припадне кад видим ко је та елита. Ту је најновији извештај са Фарме, једва чекам да видим ко је кога преварио, ко се ватао ко кога псовао и ко је показао гаће! Опа, ту је и највећа сподоба данашњице – непреваиђени Боки 13! Обавештавају ме како је то чудовиште показало ''батак'', праћено сликом од које ми је (није фолирање) припало мука! Алооо, људи! Па ко дозвољава да се ово створење слободно шета улицом, појављује на телевизији!? Како ћете објаснити деци зашто се неки чика облачи као женско!? Па јел треба деца то да гледају!? Како то да нико не жели да се побуни против Фарме! Стављају да је забрањено деци до 12 година да гледају филм Бој на Косову, може, јелте потресно да делује на њих, али је препоручљиво да гледају Фарму! Некад су се деци читале бајке, приче, песме, некад су се поред камина препричавале славне историјске битке, а сада деца и родитељи заједно уживају у чарима које на пружа ружичаста телевизија! Одговорно твродим да је ПИНК најодговорнији за пропадање наше нације! Може У92 да објављује Инсајдер, анти-српске вести, да лупа о свему и свачему, али ово што ради ПИНК годинама је систематско уништавање здравог разума једне нације!

И тако стигох до краја новине. Само сам још нервзнији него кад сам је узео! Боже, у каквој то држави живимо!?

Нема коментара:

Постави коментар